| Image, clip et gif (et parole de chanson) | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Mar 20 Nov - 16:47 | |
| Si il n ' y a person ici on dira pas que c de ma faute lol | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Mar 20 Nov - 16:48 | |
| Pour la peine Debbie je ne vais pas sur ton forum | |
|
| |
Debbie Novotny
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Jeu 22 Nov - 22:05 | |
| Ok, comme tu veux, alors tu restera seule sur le celui-là, je ne peux pas être partout en même temps, et je t'ai dit dans un Mp que je ne pouvais être là que le week-end, alors puisque tu le prend comme ça, bon courage pour trouver des membres | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Jeu 22 Nov - 22:14 | |
| Ne me laisse pas toute seule c pas juste | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Ven 23 Nov - 22:24 | |
| Vraiment pas juste | |
|
| |
Justin Taylor
Nombre de messages : 186 Age : 47 Localisation : Nord de la France Date d'inscription : 02/01/2007
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Lun 26 Nov - 23:38 | |
| Tiens Lindsay je l'ai trouver...
MON TCHIOT QUINQUIN Dors, Min p'tit quinquin, Min p'tit pouchin, Min gros rojin Te m'fras du chagrin Si te n'dors point ch'qu'à d'main"
Ainsi, l'aut' jour eun' pauv' dintellière, In amiclotant sin p'tit garchon Qui d'puis tros quarts d'heure, n'faijot qu'braire? Tâchot d'linformir par eun' canchon Ell' li dijot : Min Narcisse, D'main, t'aras du pain n'épice Du chuc à gogo Si t'es sache et qu'te fais dodo ! {au Refrain}
Et si te m'laiche faire eun'bonn'semaine J'irai dégager tin biau sarrau, Tin pantalon d'drap, tin giliet d'laine... Comme un p'tit milord te s'ras farau ! J't'acat'rai, l'jour de l'ducasse Un porichinell' cocasse, Un turlututu, Pour jouer l'air du capiau-pointu... {au Refrain}
Nous irons dins l'cour Jeannette-à-Vaques Vir les marionnett's. Comme te riras, Quand t'intindras dire : "Un doup pou' Jacques !" Pa' l'porichinell' qui parl' magas Te li mettras din s'menotte, Au lieu d' doupe, un rond d'carotte ! It' dira merci !... Pins' comme nous arons du plaisir !... {au Refrain}
Et si par hasard sin maite s'fâche, Ch'est alors Narcisse, que nous rirons ! Sans n'n'avoir invi', j'prindrai m'n air mache J'li dirai sin nom et ses surnoms, J'li dirai des faribolles I m'in répondra des drôles Infin un chacun Verra deux pestac' au lieu d'un {au Refrain}
Allons serr' tes yeux, dors min bonhomme J'vas dire eun' prière à P'tit Jésus Pou' qu'i vienne ichi, pindant tin somme, T'fair'rêver qu'j'ai les mains plein's d'écus, Pour qu'i t'apporte eun'coquille, Avec du chirop qui guile Tout l'long d'tin minton, Te poulèqu'ras tros heur's de long !... {au Refrain}
L'mos qui vient, d'Saint'Nicolas ch'est l'fête Pour sûr, au soir, i viendra t'trouver It' f'ra un sermon, et t'laich'ra mette In d'zous du ballot, un grand painnier. I l'rimplira, si tes sache, D'séquois qui t'rindront bénache, San cha, sin baudet T'invoira un grand martinet {au Refrain}
Ni les marionnettes, ni l'pain n'épice N'ont produit d'effet. Mais l'martinet A vit' rappajé l' petit Narcisse, Qui craignot d'vir arriver l'baudet Il a dit s'canchon dormoire... S'mèr' l'a mis dins s'n ochennoire : A r'pris sin coussin, Et répété vingt fos che r'frain. {au Refrain} | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Lun 26 Nov - 23:42 | |
| merci justin cette chanson me rappelle tant de choses bisous et merci pour la recherche | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Mar 27 Nov - 22:32 | |
| Alors maintenant faut traduire | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Mar 27 Nov - 22:46 | |
| Autre genre * La mélancolie * de Marc Lavoine , je l ' aime Depuis longtemps tu me colles Depuis le banc de l ' école L' encrier , tube de colle Balle au priso , Pigeon vole Mon prénom sur un bol Solitude et rossignol Depuis longtemps tu me suis Adolescent pour la vie Un mange-disque , Patti Smith 10 CC, Bryan Ferry Le muguet , le parti La banlieue , les spaghettis Elle est plus belle que Notre Dame de PARIS Elle est plus jolie qu ' une mélodie de Satie qUE LE PRINTEMPS qui fleurit Elle s ' appelle mélancolie Je ferais mylène une autre fois | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Mar 27 Nov - 22:49 | |
| Tu m ' as renversé est bien faudra que je la mette entièrement cette fois | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Jeu 29 Nov - 20:21 | |
| Mais pour qui ça je me le demande | |
|
| |
Justin Taylor
Nombre de messages : 186 Age : 47 Localisation : Nord de la France Date d'inscription : 02/01/2007
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Jeu 29 Nov - 23:16 | |
| oui je veux bien traduire je suis du Nord mais jcomprends pas tout lol | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Ven 30 Nov - 12:10 | |
| Tu es fou justin , arrête de dessiner | |
|
| |
Veronika Love
Nombre de messages : 215 Age : 31 Localisation : Kawaii Land... Date d'inscription : 14/06/2008
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Jeu 31 Juil - 20:55 | |
| - Justin Taylor a écrit:
Moi j'aime bien ce montage !! Il est trop bien fait !! | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Jeu 31 Juil - 21:07 | |
| | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Sam 2 Aoû - 21:07 | |
| - Justin Taylor a écrit:
- Tiens Lindsay je l'ai trouver...
MON TCHIOT QUINQUIN Dors, Min p'tit quinquin, Min p'tit pouchin, Min gros rojin Te m'fras du chagrin Si te n'dors point ch'qu'à d'main"
Ainsi, l'aut' jour eun' pauv' dintellière, In amiclotant sin p'tit garchon Qui d'puis tros quarts d'heure, n'faijot qu'braire? Tâchot d'linformir par eun' canchon Ell' li dijot : Min Narcisse, D'main, t'aras du pain n'épice Du chuc à gogo Si t'es sache et qu'te fais dodo ! {au Refrain}
Et si te m'laiche faire eun'bonn'semaine J'irai dégager tin biau sarrau, Tin pantalon d'drap, tin giliet d'laine... Comme un p'tit milord te s'ras farau ! J't'acat'rai, l'jour de l'ducasse Un porichinell' cocasse, Un turlututu, Pour jouer l'air du capiau-pointu... {au Refrain}
Nous irons dins l'cour Jeannette-à-Vaques Vir les marionnett's. Comme te riras, Quand t'intindras dire : "Un doup pou' Jacques !" Pa' l'porichinell' qui parl' magas Te li mettras din s'menotte, Au lieu d' doupe, un rond d'carotte ! It' dira merci !... Pins' comme nous arons du plaisir !... {au Refrain}
Et si par hasard sin maite s'fâche, Ch'est alors Narcisse, que nous rirons ! Sans n'n'avoir invi', j'prindrai m'n air mache J'li dirai sin nom et ses surnoms, J'li dirai des faribolles I m'in répondra des drôles Infin un chacun Verra deux pestac' au lieu d'un {au Refrain}
Allons serr' tes yeux, dors min bonhomme J'vas dire eun' prière à P'tit Jésus Pou' qu'i vienne ichi, pindant tin somme, T'fair'rêver qu'j'ai les mains plein's d'écus, Pour qu'i t'apporte eun'coquille, Avec du chirop qui guile Tout l'long d'tin minton, Te poulèqu'ras tros heur's de long !... {au Refrain}
L'mos qui vient, d'Saint'Nicolas ch'est l'fête Pour sûr, au soir, i viendra t'trouver It' f'ra un sermon, et t'laich'ra mette In d'zous du ballot, un grand painnier. I l'rimplira, si tes sache, D'séquois qui t'rindront bénache, San cha, sin baudet T'invoira un grand martinet {au Refrain}
Ni les marionnettes, ni l'pain n'épice N'ont produit d'effet. Mais l'martinet A vit' rappajé l' petit Narcisse, Qui craignot d'vir arriver l'baudet Il a dit s'canchon dormoire... S'mèr' l'a mis dins s'n ochennoire : A r'pris sin coussin, Et répété vingt fos che r'frain. {au Refrain} reviens biloute | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Sam 2 Aoû - 21:09 | |
| | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Sam 2 Aoû - 21:11 | |
| faudrait kon le mette dans brian kinney ma chatounette tu crois ke sa peut le faire | |
|
| |
Veronika Love
Nombre de messages : 215 Age : 31 Localisation : Kawaii Land... Date d'inscription : 14/06/2008
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Lun 4 Aoû - 18:06 | |
| | |
|
| |
lindsay peterson
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) Lun 4 Aoû - 21:24 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Image, clip et gif (et parole de chanson) | |
| |